Urząd Miejski wstrzymuje bezpośrednią obsługę interesantów

um

W związku z narastającą liczbą zachorowań na COVID-19 od 25 stycznia aż do odwołania Urząd Miejski w Bielsku-Białej wstrzymuje bezpośrednią obsługę mieszkańców. 

Po wcześniejszym umówieniu się będzie można załatwić swoje sprawy w Wydziałach:
- Dochodów Budżetowych
- Geodezji i Kartografii
- Gospodarki Odpadami
- Komunikacji
- Ochrony Środowiska i Energii
- Polityki Społecznej
- Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości
- Urbanistyki i Architektury
oraz
w Urzędzie Stanu Cywilnego

Umawiać można się telefonicznie lub – tam, gdzie jest to możliwe – za pośrednictwem systemów kolejkowych. Wykaz numerów telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego dostępny jest na stronie internetowej w zakładce Mieszkaniec – Wydziały Urzędu Miejskiego (https://bielsko-biala.pl/wydzialy-urzedu-miasta).

Wszystkie dokumenty składane do tej pory w Biurze Obsługi Interesanta będzie można pozostawić w specjalnej skrzynce podawczej wystawionej przed budynkiem Urzędu Miejskiego przy placu Ratuszowym 6. 

Bez wcześniejszego umawiania się będzie można dokonywać płatności w kasach Urzędu Miejskiego oraz rejestrować zgony w Urzędzie Stanu Cywilnego. 

Przypominamy równocześnie o możliwości załatwienia wielu urzędowych spraw za pośrednictwem platformy ePUAP, a także mailowo bądź telefonicznie. 

Wszystkie wprowadzone zmiany podyktowane są troską o zdrowie bezpieczeństwo nas wszystkich. Za utrudnienia i niedogodności przepraszamy i liczymy na Państwa wyrozumiałość.